Dag 90 - les gorges du fier - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu Dag 90 - les gorges du fier - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu

Dag 90 - les gorges du fier

Door: Els Lambrecht

Blijf op de hoogte en volg Els

19 Juni 2013 | Frankrijk, Montagnole

Aangezien het vandaag woensdag was, konden we lekker uitslapen. Op woensdag hebben mijn kapoenen namelijk geen les. Rond 10u vond ik het dus de hoogste tijd om eens op te staan.

Na het ontbijt zijn we vertrokken richting Annecy. Daar hebben we "les gorges du fier" bezocht. Het was een prachtige kloof waar we een uurtje lang hebben in rondgewandeld.

Vervolgens zijn we doorgereden naar Annecy, waar we de oude stad bezocht hebben. Ze hadden voor vandaag onweer aangekondigd, maar daar is tot nu toe nog niet veel van in huis gekomen.

Tegen 17u zijn we terug in Montagnole aangekomen. Aangezien ik barstende hoofdpijn had, heb ik een tukje gedaan.

Rond 19u zijn we naar Chambéry vertrokken om in l'Atelier te gaan eten. Het was weer super zoals altijd.

Nu gaan we ver ons bedje inkruipen. Slaapzacht!

xxx

• 19 Juni 2013 - 22:43

Wai:

Hela langslapers echt een leven dat jullie hebben seg ....
    Kon je in die kloof daar ook zwemmen?
    Op het onweer zijn wij hier ook aan t wachten dus mss blijft die ook uit of blijft die bij jullie hihi...
    Mmmm... Tukje doen eten zonnebaden wat moet je nog meer hebben hé ....
    Allé hoop dat je hoofdpijn over is .. Slaap zacht dikke kus