Dag 89 - zonnebaden aan het meer - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu Dag 89 - zonnebaden aan het meer - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu

Dag 89 - zonnebaden aan het meer

Door: Els Lambrecht

Blijf op de hoogte en volg Els

18 Juni 2013 | Frankrijk, Montagnole

Deze voormiddag ben ik weer vroeg opgestaan om naar het schooltje te gaan. Ik wil er graag zoveel mogelijk van profiteren mijn kapoenen te zien nu ik nog kan. Ons Martha wou graag nog eens uitslapen. Ze zou tegen de middag samen met Paulien broodjes maken om mee te nemen als picknick naar het meer.

We hadden namelijk afgesproken om deze middag en namiddag naar het meer te gaan samen met Paulien. Het was vandaag zo'n 36 graden, dus een verfrissende duik in het meer, deed meer dan deugd!

Rond een uur of 16 zijn we weer naar Montagnole gekeerd. Vervolgens zijn Martha en ik nog enkele boodschappen gaan doen voor het avondmaal dat we gingen klaarmaken: kommetjes!

Aangezien het rond 17u30 nog te vroeg was om het eten klaar te maken, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een klein tukje te doen. De heerlijke warmte kan toch vermoeiend zijn he!

En ook na het avondeten heb ik buiten nog wat geluierd met een boekje erbij. Fantastisch toch om 's avonds om 22u nog in uw topje buiten te kunnen zitten.

#leven als god in Frankrijk - dag 3!

• 18 Juni 2013 - 22:30

Omake:

vandaag moeten we niet jaloers zijn, hier 33 graden, tuintje in orde gezet en nu vlug uw berichtje gelezen, en dan naar boven, proberen te slapen, hier beneden is het goed fris, met de rolluiken naar beneden een ganse dag ( op zijn frans), maar boven heb ik geen rolluiken, en is het iets warmer, maar we gaan niet klagen, volgende week is het weeral voorbij, geniet nog van jullie gezelschap en morgen, kun je zeker eens uitslapen want dan is het geen school in la douce france, de groetjes aan martje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 18 Juni 2013 - 23:05

Wai:

Helaba zonnekloppertje, jaja je omake heeft groot gelijk jaloers kan je ons niet maken hoor want hier was het hot hot hoor en wij zitten ook nog op ons terrasje buiten dus leven als God niet in La France maar La Belgique ...
    En voor wat had je die kommetjes dan nodig voor het avondmaal? Niet dat curieus ben maar jullie gingen boodschappen halen voor avondmaal en kopen kommetjes en eten dan????
    Jaja na een heeel vermoeiende dag moet je een tukje doen hé want je hebt het toch zoooo druk hé .....
    Allé amusement nog daar en tot hoors ...dikke kus
    Wai xxxx