Dag 91 - coller sur la maîtresse - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu Dag 91 - coller sur la maîtresse - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu

Dag 91 - coller sur la maîtresse

Door: Els Lambrecht

Blijf op de hoogte en volg Els

20 Juni 2013 | Frankrijk, Montagnole

Nu ik nog een weekje hier in Frankrijk ben, probeer ik nog zoveel mogelijk tijd door te brengen met mijn kapoenen.
Terwijl ons Martha weer lekker lang ging uitslapen, ben ik weer vroeg opgestaan om naar het schooltje te gaan.

Het eerste ogenblik dat Lylou de schoolpoort binnenstapte, vloog ze me alweer in de armen. De hele voormiddag heeft ze op alle mogelijk momenten rond mijn nek gehangen of op mijn schoot gezeten. Wat ga ik ma petite crevette toch missen als ik hier moet vertrekken.

De repetities voor het spektakel lopen gelukkig al veel vlotter dan aan het begin van de week. Er komt eindelijk wat schwung in en de leerlingen beseffen meer en meer dat het volgende week al zover is.

Tijdens de middag ben ik naar huis gegaan om eten klaar te maken voor Martha en Paulien. Na het middageten heb ik snel een powernapje gedaan aangezien ik vannacht verschrikkelijk slecht geslapen heb.

Na de powernap ben ik Paulien naar de rijschool gaan brengen en vervolgens ben ik zelf teruggekeerd naar de school. Daar heb ik nog wat mee helpen knutselen aan de decors. Daarna werden de dansjes van de groten weer ingeoefend en ten slotte hebben we de dag afgesloten met de verjaardagstaarten van Kency, Romain en Lylou. Hier vieren de kinderen die verjaren in dezelfde maand samen hun verjaardag op een afgesproken dag.

Na de toch wel vermoeiende dag, ben ik terug naar de zus gekeerd, die goed lag te maffen.
De rest van de avond hebben we niet al te veel meer uitgestoken. Het slechte weer van vandaag heeft ervoor gezorgd dat het vandaag een rustgevend dagje geworden is.

Tot morgen!

  • 20 Juni 2013 - 22:48

    Mama:

    Lieve schatten van mij !

    het doet me enorm plezier te lezen hoe jullie (elk op jullie eigen manier) genieten van deze vakantie in Frankrijk !

    De ene door lekker lang te "knorren" in de voormiddag (ik kan iedereen verzekeren,... het is ooit gdurende 4 jaar anders geweest) en de andere door "kindjesmagneet" te zijn. Elk zijn talenten, elk zijn energie,.... elk zijn ding.

    Ik wens jullie nog heel veel GENOT toe de komende 5 dagen ! jaja, jullie zitten halfweg. Nog even "keep on dreaming ... daarna ... reality and ...."

    dikke kussen
    xxxx
    mama

  • 20 Juni 2013 - 22:50

    Wai:

    Helaba , Martha mag toch uitslapen zeker omdat je schrijft Weer, ze is in vakantie hé ...
    Jaja ze zullen u missen als ze terug weggaat en andersom ook, allé tof dat alles goed verloopt voor het spektakel.
    Allé ge begint al een goeie gewoonte te krijgen om steeds een siesta-ke te houden hihihi...
    Hier was het beter weer hoor maar ja het slechte weer is op komst zelle...
    Allé een goeie nachtrust ...
    Dikke kus
    Wai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20141

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 25 Mei 2013

Comeniusstage Saint-Cassin (Frankrijk)

Landen bezocht: