Dag 94 - Verjaardagsfeest neef Armelle - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu Dag 94 - Verjaardagsfeest neef Armelle - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu

Dag 94 - Verjaardagsfeest neef Armelle

Door: Els Lambrecht

Blijf op de hoogte en volg Els

23 Juni 2013 | Frankrijk, Montagnole

Deze ochtend hebben Martha en ik weer eens lekker lang uitgeslapen. Tegen de tijd dat we opstonden, had Armelle voor ons croissants gaan halen voor het ontbijt. We worden hier nogal in de watten gelegd!

Tijdens het ontbijt vertelde ik Armelle dat we vandaag uiteindelijk niets met Ilona gingen doen en daarom onder ons tweetjes wel op stap zouden gaan. Armelle, Xavier en Pauline gingen vandaag naar een verjaardagsfeest van een van de neven van Armelle. Aangezien we nu toch niet weg gingen met Ilona, voelde Armelle zich een beetje gegeneerd omdat we hier alleen zouden zitten 's middags. Daarom heeft ze haar neef gebeld om te vragen of we mee mochten komen naar het feest. Zijn antwoord "Hoe meer zielen, hoe meer vreugde".

Dus deze middag gingen we mee naar het verjaardagsfeest met meer dan zeventig genodigden. Tegen alle verwachtingen in was het daar heel plezant en de mensen waren supervriendelijk. Voor het eten hebben Armelle, Pauline en ik nog een klein fietstochtje gemaakt met een bijzondere fiets (zie foto).

Vervolgens mochten we genieten van een heerlijke paëlla die ter plekke was klaargemaakt. We hebben weeral chance gehad daarvan een graantje mee te mogen pikken!

Ten slotte hebben Martha, Pauline en ik het feestje een beetje vroeger verlaten omdat we graag nog eens le revard wouden bezoeken met zicht op het meer van Aix-les-bains.

Daarna zijn we terug naar Montagnole gekeerd en hebben we het de rest van de avond kalm aan gedaan.

Morgen een laatste dagje profiteren van mijn 40 kapoenen en dinsdag terug naar huis vertrekken.
Wat vliegt de tijd toch snel...

Eén ding is zeker: ik heb hier echt de tijd van mijn leven gehad. Ik ben met mijn gat in de boter gevallen en heb hier echt kunnen leven als een godin in Frankrijk!

• 24 Juni 2013 - 15:14

Wai:

Hé uitslapen kan goed doen hé ben nog altijd aan t wachten op een foto van jou uitslapen hihihi...
    Amaai hebben jullie weer chance gehad een verjaardagsfeestje met mmmm... Lekkere paella jaj eten en drinken dat is je bezigheid hé en dan niet te vergeten dat je ook percies je eigen talenten niet kent ... Op die fiets seg gij kunt er goed mee rijden nog alleen een rood neusje ontbreekt er en je kan meedoen in het circus hihihi ......clown Els....
    Jaja het zal weeral pijn doen om afscheid te nemen van je kapoenen maar je hebt dat daar goed gedaan hoor ... Leven als godin in La France ... Binnenkort kan het echte werk beginnen hé ...'
    Dikke kus
    Wai