Dag 93 - uitstap naar la Chartreuse - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu Dag 93 - uitstap naar la Chartreuse - Reisverslag uit Montagnole, Frankrijk van Els Lambrecht - WaarBenJij.nu

Dag 93 - uitstap naar la Chartreuse

Door: Els Lambrecht

Blijf op de hoogte en volg Els

22 Juni 2013 | Frankrijk, Montagnole

Aangezien het vandaag de eerste dag van het weekend was, hebben Martha en ik er eens goed van geprofiteerd om lang uit te slapen. Voor de eerste keer in een week tijd heb ik echt goed geslapen.

Vervolgens hebben we ons rustig klaargemaakt, hebben we ontbeten en zijn we vertrokken richting Chartreuse. We zijn eerst langs enkele kleine dorpjes gereden en rond 13u hebben we een tussenstop gemaakt in St Pierre de Chartreuse om te eten. Het was er heel gezellig en we hebben zeer lekker gegeten.

Daarna zijn we doorgereden naar la musée de la grande chartreuse waar we een toer hebben gedaan en ten slotte hebben we er voor de oma een fles gele chartreuse gekocht, zoals ze had gevraagd!

Rond 16u30 waren we terug in Montagnole. We hebben nog van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat te zonnen in het heerlijke weer. Hopelijk is het volgende week ook zo goed weer in België.

Vanavond zijn we gaan bbq'en bij Ilona, Herve, Elise, Marlène en Milan. Het was een gezellige en lekkere bbq. De perfecte afsluiter van onze dag!

Nog een prettig weekend!

• 23 Juni 2013 - 08:04

Wai:

Helaba uitslapers hahah...nu heb je geen foto zeker???
    Alléje omake zal blij zijn met haar fles ..
    Verwacht maar niet teveel van het goeie weer in Belgie hoor dus... Geniet maar goed van de Franse Zon daar hoor en BBq ...'
    Have a nice weekend ...
    Dikke kus